.

Bine-ati venit pe blogul meu, locul unde vreau sa va impartasesc creativitatea si pasiunea mea pentru handmade!
Iubesc frumosul, iubesc culorile,iubesc pasarile,iubesc florile,iubesc muzica! In tot ceea ce realizez se afla o parte mica din sufletul meu deoarece handmade-ul ma linisteste sufleteste, ma ajuta sa uit de grijile cotidiene si sa intru intr-o lume magica plina de forme, culori,viata !
Toate lucrusoarele mele sunt executate curat si ingijit, folosind detalii si materiale de foarte buna calitate;spatiul de lucru fiind curat si bine aerisit.

Ma puteti contacta la urmatoarea adresa
enjoy_the_little_things_in_life@yahoo.ro

Pentru a fi la curent cu toate noutatile puteti sa urmariti si pagina de Facebook https://www.facebook.com/ina.flowers.9?fref=ts
Va multumesc pentru vizita!

Etichete

miercuri, 5 iulie 2017

Marea în miniatură !

Bratara lucrata cu dor  de mare, valuri înspumate , soare, nisip fin si auriu , briză puţin sărată ...
Am ales cu grija bucati de dantela , tiul turcoaz, albastru , alb, galben si crem ,am adaugat matase naturala , lana extrafina , le-am imbinat impreuna asa cum am simtit si am dat start impaslirii ! 

Ma puteti contacta la urmatoarea adresa enjoy_the_little_things_in_life@yahoo.ro
Pentru a fi la curent cu toate noutatile vizitati si  pagina de facebook
https://www.facebook.com/ina.flowers.9?fref=ts
Va multumesc !





















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu